از تیر تا یلدا...

نمیدونم چی باعث شد که این چند ماه وبلاگ پسرکم رو به روز نکنم...شاید تنبلی خودم...شاید چون ایلیا دیگه مهد نمیره و تمام وقت منو میگیره و من تقریبا هیچ وقت اضافی ندارم...شاید... 

بهرحال دوست ندارم این اتفاق دوباره بیفته. 

  

یلدا مبارک...  

 

 

   

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
آزاده و آتیلا شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ب.ظ

زحمت کشیدی خانوم... بعد از این همه مااااااااااااه.مال شوماهم مبارک.
آپ کن... منتظریم.

آزاده و آتیلا یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:56 ب.ظ http://www.atila1387.blogsky.com

سلامعلیکم... چه عکسای قشنگی... چه پسر بزرگ و خوش تیپی... چه مامان خوبی که دیگه وبلاگو زود به زود به روز میکنه...

و علیکم السلام و رحمته الله و برکاتههه...مرسی خاله...به پای عکسهای حرفه ای شما که نمیرسه...بله ما دیگه متحول شدیم...تصمیم کبرامونو سفت گرفتیم که دیگه مرتب و به موقع آپ کنیم.

منا دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:16 ب.ظ http://manoinrooza.persianblog.ir

سلام آرزو جون نگران شده بودم خانمی ...چه میز یلداتون قشنگه ایشاله شاد باشی ...ماشاله به مرد کوچک ایلیا

سلام به روی ماهت...دیگه من قول میدم که مرتب و به موقع آپ کنم...مرسی از لطفت خانومی به پای سلیقه شما که نمیرسه...ایشاالله شما هم همیشه شاد و سلامت باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد