این منم ...

سلام. من ایلیا هستم و ۲ سال و ۱ ماه و ۲۲ روز پیش چشم بابا و مامانم به جمال جمیل من روشن شد. تا ۲۰ ماه شیرمامانو میل کردم و هنوز به مامانم افتخار همکاری ندادم که بتونه منو از پوشکم جدا کنه.  

قراره وقتی که من صبحها میرم مهدکودک مامانم خاطرهامو تو این وبلاگ برام ثبت کنه. لطفاً مامانمو با نظراتتون همراهی و راهنمایی کنید. خاله آزاده مرسی که بانی این خیر شدی.بوس بوس بوس ....

 دوستتون دارم ، یه عالمه ...

 

 

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
وحیده و نوژا پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ق.ظ http://nozhazarabadi.blogfa.com/

سللللللللام
خوش اومدی به جمع مامانای وبلاگ نویس ....
عکسای جوجه کو پس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لینکت کردم خاله آرزو......

سلام عسلم. ممنون
حتما میذارم .نوژای خوشگل و شیرینت رو ببوس . من و ایلیا همیشه وبلاگشو میبینیم.ایلیا همیشه میاد و میگه مامان میخوام عسهِ نوجا رو ببینم.

آزاده و آتیلا دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:12 ب.ظ http://www.atila1387.blogsky.com

سلام.باباچراخبرمون نکردی؟گاوی...گوسفندی..چیزی؟خوش اومدید به وبلاگستان.
در ضمن لینکیدمت(عجب فعلی بکار بردما!!!)

ارشینا یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:17 ب.ظ

سلام. عکساتون قشنگ بود.ایلیا یعنی چی؟

سلام ممنون از حضورتون تو خونه شکلاتی ما.ایلیا اسم یکی از پیامبر یهود و فارسی باستانی(زرتشتی) علی است .

آرزو یکی از اعضای دهکده جهانی نت دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ق.ظ http://www.1nova1.blogfa.com

سلام عزیزم

خوبی؟
خوشی


نی نی خوشگلی داری

چه خارجی به نظر میاد

آخه من از بور ها خوشم میاد


خدا برات نگهش داره

بیا پیش ما خوشحال میشیم

راستی چه تفاهمی اسم هر دومون آرزو هستش

سلام آرزوی گلم.ممنون که به خونه شکلاتی ما سر زدین.اومدم وبلاگتو دیدم و بسیار لذت بردم.از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون من خیلی شکمو هستم.عکسهای وبلاگ شما هم که شدیدا خوشمزه!!!
ببخشید که کامنت نذاشتم.و ببخشید که اینقدر دیر جواب محبت شما رو میدم.بزودی هم به روز میشم و هم به شما سر میزنم تا با هم بیشتر آشنا بشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد